Przy pozycjonowaniu sklepu internetowego najważniejsza jest optymalizacja. Dbając o odpowiednią strukturę serwisu, unikalne treści, przyspieszeniu ładowania stron można osiągnąć dobre wyniki. Łącząc odpowiednią optymalizację pod kątem SEO z wartościowymi linkami z naszego firmowego zaplecza, serwisów web 2.0 (w tym social media) sukces usług jest niemalże gwarantowany.
Niech nie zmyli Cię zdjęcie - pozycjonowanie lokalne, to nie tylko mapki, aczkolwiek trzeba zadbać o dobrą widoczność naszego biznesu również tam, a powodów na to jest co najmniej kilka. Między innymi ich widoczność w wynikach wyszukiwania - Twoja strona może pojawić się w Google, dwukrotnie - raz jako wyróżniona na mapkach, a drugi raz w wynikach organicznych.
Pozycjonowanie lokalne to np. usługa SEO realizowana dla terenu Łodzi, czy konkretnej dzielnicy - np Bałut.
Google jest monopolistą na wyszukiwanie w Polsce. Ich zasięg obejmuje ponad 90% rynku, przez co oczy specjalistów ds. SEO są skupione tylko na tej wyszukiwarce.
Wszyscy doskonale znamy Google i korzystamy z niego, by znaleźć interesujące nas informacje, przepisy kuliarne, ale również firmy czy sklepy internetowe. Szczególnie w erze "mobile", obecność w wyszukiwarkac internetowyc jest szczególnie ważna. Konsumenci przed podjęciem decyzji wyciągają swój telefon i wyszukują informacji.
Content Marketing na rynku polskim jest stosunkowo nową usługą marketingwą, jednakże na zachodzie to jeden z najpopularniejszych sposobów na zdobywanie taniego, ale niezwykle ważnego ruchu dla naszego serwisu internetwego.
Większość naszych klientów otrzymuje pełen audyt SEO na początku naszej współpracy, jednakże możemy przygotować audyt również oddzielnie. Dzięki audytowi dowiesz się w jaki sposób struktura Twojej strony utrudnia indeksowanie zawartości przez roboty wyszukiwarek internetowych.